Žádné produkty
Naše pobočka
Růžovka.cz a.s.
Růžová 1522/16
11000 Praha - Nové Město
Naproti Hl. nádraží v Praze
IČ: 09253904
DIČ: CZ09253904
Doprava a platba
Katalog
Makeblock Neuron je programovatelná platforma elektronických stavebních bloků pro výuku STEAM
Makeblock® mTiny kódovací karty
LEGO® 9695 MINDSTORMS Education Resource Set je rozšiřující doplňková souprava pro LEGO MINDSTORMS NXT, umožňující stavbu náročnějších modelů.
FLUX Beambox 40W je revoluční laserový řezací a gravírovací stroj, který přináší inovace a maximální přesnost pro kreativní projekty. Tento výkonný nástroj umožňuje uživatelům snadno tvořit a upravovat designy pro různé materiály, což otevírá nové možnosti v oblasti umění a designu.
FLUX Beambox Pro je revoluční laserový řezací a gravírovací stroj, který přináší inovace a maximální přesnost pro kreativní projekty. Tento výkonný nástroj umožňuje uživatelům snadno tvořit a upravovat designy pro různé materiály, což otevírá nové možnosti v oblasti umění a designu.
Fischertechnik 548884 Starter Set micro:bit, startovní sada pro programování
Fischertechnik 533877 LED Set - příslušenství
Fischertechnik 505282 Motor Set XM - příslušenství
Fischertechnik 34969 Accu Set 220V - příslušenství
Fischertechnik 568416 Kontrola kvality s umělou inteligencí pro SŠ a VŠ
Fischertechnik 96790 Indexed Line with 2 Machining Stations 24V - doplňující simulační model
Fischertechnik 536632 multifunkční pracovní stanice s pecí 24V - doplňující simulační model
Fischertechnik 536633 rozřazovací linka podle barev 24V - doplňující simulační model
Objevte VinciBot, programovatelného robota s mnoha funkcemi a podporou grafického programování i jazyka Python. S vysokou kvalitou, přesným pohybem a vysokou přesností senzorů.
Děti se prostřednictvím programování naučí tvořit krásné obrázky a rozvíjet svou kreativitu. Sada podporuje porozumění geometrickým pojmům. Ideální pro děti ve věku 4-9 let
Využijte funkci "Go Draw" u MatataBota. S těmito kódovacími bloky mohou děti programovat MatataBota pro kreslení úžasných tvarů a pohyb v jedinečných způsobech. Doporučeno pro děti ve věku 3-9 let
Sada MATATA Map obsahuje 16 magnetických mřížek s dvojstrannými kartami. Děti mohou vytvářet nekonečné pozadí pro příběhy a zažít zábavu při programovacích dobrodružstvích. Doporučeno pro děti ve věku 3-9 let
Original Prusa MK4S je dokonalou kombinací rychlosti, spolehlivosti a jednoduchého ovládání, které jste očekávali od výrobků Original Prusa. Tato 3D tiskárna přináší všechny výhody populární MK3 a ještě mnohem víc!
Rozšiřte možnosti vašeho Radxa ROCK 3 Compute Module (CM3) s vysoce výkonnou aplikační deskou ROCK 3 CM3 IO Board. Nabízí slot pro SD kartu, rozhraní SATA, PCIe, HDMI, MIPI, Ethernet, USB a další, ideální pro rozšíření periferních možností.
Nová nabíjecí stanice pro Ozobot BIT+ umožňuje snadné a efektivní nabíjení a uložení až 18 robotů. Skvělá výhoda pro školy a třídy
Modul Magic Dongle umožňuje propojení a programování 8 robotů Photon s aplikací Photon Magic Bridge. Použijte populární programovací aplikace a Photon Edu a Robot pro interaktivní učení
S elektronickou stavebnicí Boffin I 750 postavte 750 projektů plných zábavy a inovace. Od kompasu a majáku po solární panely a připojení k PC. Vše podrobně popsáno v manuálu.
Cubetto - Nové dílky pro kódování: Funkce, náhoda a negace. Posuňte programování Cubetta na novou úroveň zábavy a učení s těmito inovativními dílky!
Cubetto - Zábavný dřevěný robot pro děti od 3 let, který je naučí základy programování. Vytvářejte programy pomocí barevných dílků a prožijte dobrodružství ve světě Cubetta!
Učení by nemělo být jen rutinou, ale dobrodružstvím. Se školními pomůckami dostupnými na webu Růžovka mohou učitelé a studenti objevovat nové horizonty a inspiraci kreativního učení.
Objevte široký sortiment školních pomůcek, které podporují kreativitu, vzdělání a technologický rozvoj. Naše nabídka zahrnuje inovativní produkty jako jsou Intelino® vláčky pro programování, Kai's Education pro interaktivní výuku, FLUX řezačky a gravírky pro tvůrčí projekty, Micro:bit a Raspberry Pi pro vývoj a programování elektronických systémů, Kitronik a Fischertechnik pro stavební sety a vývojové projekty, Ozobot pro zábavné programování a rozvoj dovedností a také 3D tiskárny, Arduino a další technologické nástroje pro praktickou výuku a experimentování ve školním prostředí. Podpořte vzdělávání a kreativitu s našimi školními pomůckami.
V dnešním světě je klíčové, aby studenti získávali dovednosti potřebné pro budoucí pracovní trh. Naše školní pomůcky nejenže podporují vzdělávání ve vědě a technologii, ale také rozvíjejí kritické myšlení, problémové řešení a komunikační dovednosti. Díky interaktivním a stimulujícím prostředkům učení jsou studenti lépe připraveni na výzvy, které je čekají ve světě zítra.